Volgers

woensdag 27 juni 2012

kerstkaartje voor Winter Wonderland


Hallo dames ik ben hier eindelijk weer eens met een kaartje,ben eigenlijk met nog wat andere kaartjes bezig en nog een ander project,maar werk momenteel ook een aantal uren meer te vervangen.En dan moet ik toch alles een beetje anders indelen natuurlijk.Maar doe mijn best want knutselen is toch mijn ontspanning.Dus heb ik ondanks dat gezorgd dat ik weer een kaartje op mijn blog kon zetten.En deze keer een kerstkaartje.
Ik heb de grootste dies genomen in stervorm en deze uit dubbele beige kaartstock gestanst,dan de kleinere genomen en gestanst uit witte kaartstock en deze heb ik geembost en ben daar met goudkleurige inkt overgegaan.Hier en daar een klein sterretje weer uit beige kaartstock op geplakt en een klein stipje gemaakt met goudkleurige glitterlijm en aan de zijkant heb ik dat ook gedaan. Het plaatje is een 3dtje van Forever Friends.En met dit kaartje wil ik mee doen met de challenge op Winter Wonderland.Daar vragen ze deze keer kerstbeertjes.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorig kaartje.
Grtjs

8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a gorgeous Teddy thank you so much for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx
    PS I have two candies running at the moment if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele mooie,tof die stervorm !!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for joining us at the
    Winter Wonderland challenge this week with this superb creation,

    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :0) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Cristel thank you so much for visiting my blog and for leaving a lovely comment. I am thrilled that you are now following me . Hugs Elaine
    PS. this Christmas card is super , well done .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd Cristel,het is dan ook een heel leuk kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen